Sanatçılar

Reklam

 
 

TÜM ŞARKILAR

Türkçe şarkı sözü arşivi…

Hiç bekleme, dönemem, dönemem belki de
Hasretin bir ince güz yarası beni neden sevmedin

Olmuyor, ne yapsam olmuyor, bu kaçıncı ayrılık akşamı
Duvarda asılı resminle bir benden, bir sen geçiyor,
Kaç mevsim, kaç mektup yaktım da bilmedin
Hasretinden ölmedim, geçecek bütün bunlar geçecek
İnanma yalan hepsi sevgilim

N’olur bir şey sorma, döneceğim, döneceğim sana
Takvim sorup n’olur karalar, karalar bağlama

Olmuyor, ne yapsam olmuyor, bu kaçıncı ayrılık akşamı
Duvarda asılı resminle bir benden, bir sen geçiyor,
Kaç mevsim, kaç mektup yaktım da bilmedin
Hasretinden ölmedim, geçecek bütün bunlar geçecek
İnanma yalan hepsi sevgilim



      .  

Sen de ağlama
Geçmez bu yara
Derde bağlama
Değmez ki ona
 
Gurur aşkın celladıdır
Alır canı sormaz ona
Yalın ayak kalır sevda
Düşer yollara
 
Asırlardır süren kavga
Derman olmaz bu davaya
Yalnızlığa mahkum eder
Dönmez dünyaya



      .  

Yeter artık istemiyorum
Senden iyi kötü bir şey
Pembe panjurlu hayalinden
Kalmadı hiçbir şey
Yüreğim artık bir gözünü açsın
Masalcı zararlı ve de ziyansın
Bitti artık bak bırak bir rahat
Yalanlarını bir bir yuttum
Bembeyaz hayalle de avuttun
Saf yerine koydun
Nasıl yanıcan bak
Bendeki bitmez belalı bir duygu
Vura vura bak o gurur
En dibine vurdu
Benim bu kalbimin ahı
Tahttan indirir şahı
Üstümde güneş pek şanlı
Gölgemde dur
Benim bu kalbimin ahı
Tahttan indirir şahı
Üstümde güneş pek şanlı
Gölgemde dur



      .  

Sen bana bakma, ilk değil
Gidenin kazandığı, hileli bir oyun bu.
Sen bana bakma, belki de en doğrusu bu.
Ben sonbaharım, döktüğüm son yaprak bu.

Ben ne yangınlar gördüm, öylece bırak beni,
Sen ateşten korkarsın, kaç kurtar kendini.
Ben ne yaralar aldım, hiç biri öldürmedi.
Sen de git, unut beni.

Sen bana bakma, ilk değil bu.
Gidenin kazandığı, hileli bir oyun bu.
Sen bana bakma, belki de en doğrusu bu.
Ben sonbaharım, döktüğüm son yaprak bu.

Ben ne yangınlar gördüm, öylece bırak beni,
Sen ateşten korkarsın, kaç kurtar kendini.
Ben ne yaralar aldım, hiç biri öldürmedi.
Sen de git, unut beni.



      .  

Islak sokağın kucağında
Bir ben ve çaresiz bir ben daha
Tuzlu saçlarım değiyor dudaklarıma
Aynı sen o tatlı ten

Sanki umurunda
Belki de onunla
Sevişiyor çılgınca
Yine de kalbim hep onunla
Sen benim masum biricik meleğim

Aşk oyunu buna derler güzelim
Seçmelisin birini
Bir şöyle bir böyle derken
Kaçırıp harcarsın sevgileri

Yeni aşk caydırır çoğu zaman aldatır
Gelen gideni aratır
Aşk oyunu buna derler güzelim
Aklını başından alır

Yeni aşk caydırır çoğu zaman ağlatır
Gelen gideni aratır
Aşk oyunu buna derler güzelim
Aklını başından alır



      .  

Gözleri nur saçıyor, dilinden bal akıyor
Saçları gül kokuyor, sevimli, çok sevimli
Sevimli, sevimli, sevimli, çok sevimli
Buldun artık dengini dünyaların güzeli

41 Kere maşallah, boy pos yerinde vallah
Güzellik vermiş allah, sevimli, çok sevimli
Sevimli, sevimli, sevimli, çok sevimli
Buldun artık dengini dünyaların güzeli

Yüzü bi melek gibi uyuyan bebek gibi
Taze bi çiçek gibi sevimli, çok sevimli
Sevimli, sevimli, sevimli, çok sevimli
Buldun artık dengini dünyaların güzeli



      .  

Öncesi çok önemli
Sonrası için,
Bir bakmışsın kış olmuş
Baharlar gelmez niçin

Sabır çizdim resmini
Güneş yaptım
Ay yaptım
Sakladım hep ismini
Ben çiçeğim sen balsın

Peşinden koştuğum halde
Burda güller geçmiyor
Dikeni battığı halde
Gül dikene küsmüyor

Seveni yaktığı halde
Kor oluyor sönmüyor
Acıyı tattığı halde
Her çiçek bal saklıyor



      .  

Yanıyorum söndürelim mi
Tabi tabi
Senin o tabini tabini yerim
 
Bulmadı kalbim dengine dengi
Belki sende bulur gel yanıma
Eskide kalmış köle efendi
Köleler de aldatır
Sen sakın ha
 
Yanıyorum söndürelim mi
Tabi tabi
Çıktı ateşim indirelim mi
Tabi tabi
Bak bu sözlerin lafta kalırsa
Senin o tabini tabini yerim
 
Bulmadı kalbim dengine dengi
Belki sende bulur gel yanıma
Eskide kalmış köle efendi
Köleler de aldatır
Sen sakın ha
 
Yanıyorum söndürelim mi
Tabi tabi
Çıktı ateşim indirelim mi
Tabi tabi
Bak bu sözlerin lafta kalırsa
Senin o tabini tabini yerim



      .  

Eyyo eyyo eyyo yüzyılın aşkı geliyor
Eyyo eyyo eyyo kanatsız o melek mi o
Eyyo eyyo eyyo yüzyılın aşkı geliyor
Eyyo eyyo eyyo bak herkes aşk kesin diyor

Kafama takmam hiç bir şeyi
Yanıma gelsen yaz çiçeği
Sen ben bir de bebek
Nerede bu para kim verecek

Aç kapat gözlerini
Daha iyi anlarsın beni
Git gel gez gör o gezegeni
Yap yap yap aklına geleni

Burada iş yok ilacım sende
Kapına gelicem bulucam bende
Bulucam acısını vericem çare
Çok haklısın aşk benim bir tane

İki gönül hep aşk hep iki gönül
İki gönül hep aşk hep

Kanadı kırık uçamadı hala
Başıma kaldı bi gidemedi hala
Bi git aşkım özleyeyim azıcık
Kalbimi bi daraltmayı ver

Yeter üzerime gelme be aşkım
Bu da senin için kesin kararım
Güzelim benden bulman
Çok zor çok zor çok

Eyyo eyyo eyyo yüzyılın aşkı geliyor
Eyyo eyyo eyyo kanatsız o melek mi o
Eyyo eyyo eyyo yüzyılın aşkı geliyor
Eyyo eyyo eyyo bak herkes aşk kesin diyor

Gönüllüyüm ben her şeyine
Sığı da kalma gel derine
Git veda et dertlerine
Hoşça kal keder güle güle

Sar sar haydi geri
Tekrar tekrar dinle beni
Yakacağız sana söz bu gezegeni
Sevemez kimse böyle seni

Burada iş yok ilacım sende
Kapına gelicem bulucam bende
Bulucam acısını vericem çare
Çok haklısın aşk benim bir tane

Make your booty wine like that
Make your booty wine like that
Make your booty wine like that

Yeter üzerime gelme be aşkım
Bu da senin için kesin kararım
Güzelim benden bulman
Çok zor çok zor çok

Eyyo eyyo eyyo yüzyılın aşkı geliyor
Eyyo eyyo eyyo kanatsız o melek mi o
Eyyo eyyo eyyo yüzyılın aşkı geliyor
Eyyo eyyo eyyo bak herkes aşk kesin diyor



      .  

A canım sevdin mi gittiğin yeri
Ne diye bizi bir tek ihtimale bıraktın
Gözyaşı bu bilir mi akacağı yeri
Beni bilmediğim omuzlarda bile ağlattın
Arada bir selam yolla
Kaldıysa içinde yerim yurdum
Çok zaman oldu
Açık yara nasıl şifa bulur
Unuttum
Kokun üzerimde
Yanıyor içim cayır cayır
Böyle yakmayı hangi kalpsizden öğrendin
Ben seni sevdim
İnkar eder miyim
Hayır
Tozdum topraktım
Rüzgarına bile direnmedim



      .  
Tüm hakları saklıdır. 2008-2017 TumSarkilar.com